Tanıtım etkisi

Tuğba Karademir 3,5 dakikalık şovuyla bizleri mest etti.

Devlet tarafından spora verilen desteğin sebeplerinin başında “Türkiye’nin tanıtımı” geliyorsa bu tür sporlarla (jimnastik de bunlardan biri) daha yakından ilgilenmek gerekiyor.

Tuğba’nın Estonya’daki kısa programında sadece tribünlerdeki Türkiye bayraklarını ve başarılı bir Türk sporcusunu görmüyor dünya. Orada müziğimizin modern bir yorumu, Tuğba’nın üzerinde bizim motiflerimizden annesinin hazırladığı bir kostüm, şovunun içerisinde Anadolu’ya özgü figürler var.

Diğer branşlarda bu kadar yoğun bir tanıtım yapabilmek mümkün değil. Buz Pateni gibi gösteri sporlarında ise büyük bir serbesti var. Burada yapılan tanıtım diğer pek çok spor dalındaki tanıtımdan daha değerli. Bu sayede verebileceğiniz mesaj daha yoğun olabiliyor.

Kısaca; maksat ülkeyi ve kültürümüzü tanıtmaksa, takım sporlarındaki müsabakalar Banvit Kurban Bayrami, buz pateni programı Audi Quattro reklamı gibi etki yapıyor.

Reklamlar

Yorumlarınızı paylaşın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s