Anadolu’da “Spor Pazarlaması”

Hayrettin / Bingölspor imza töreninden

Geçen sene Ortaköy’de alışveriş yaptığım mandıra’nın sahibiyle muhabbet ederken ilk örneğini görmüştüm Anadolu’da spor pazarlamasının. Dükkanın sahibi Sami Varlı aynı zamanda Manyasspor’un da başkanı. Geçtiğimiz yıl siyahi bir kaleciyle anlaştığını, köy halkının da transfer edilen yabancı kaleciyi görmek için tribünlere geldiğini anlatmıştı ayak üstü. Uzun zamandır konuşamadık başkanla… Sanırım kaleci gitmiş (takım resimlerinde göremedim)…

Niğdespor ise vizyonu daha da genişleterek Hayrettin Demirbaş’ı takıma getirdi. Yerel basın, ulusal basın derken UEFA resmi internet sitesine bile haber oldular.

Haberin çevirisi aşağıda. Orijinali de linkteki sayfanın alt kısmında.

Geri Dönüş: Hayrettin Demirbaş (51 Niğdespor)
Türkiye ve Galatasaray’ın eski kalecisi Hayrettin Demirbaş kramponlarını emekliye ayırdıktan yaklaşık 10 yıl sonra, 46 yaşında sahalara geri döndü. Hayrettin, 3.Lig’e yükselme mücadelesi veren Süper Amatör Küme takımlarından 51 Niğdespor forması giyecek. 18 defa A milli olan Demirbaş, alt liglerde teknik direktör olarak çalışmaktaydı. Galatasaray formasıyla 1986-96 yılları arasında yaklaşık 150 maçta forma giyen Demirbaş konu hakkında şu açıklamayı yaptı “Çok eski bir arkadaşım olan takımın teknik direktörü benden iyi bir kaleci bulmam konusunda yardım istedi. İrtibata geçtiğim kimse Niğdespor’da oynamak istemedi. Sonunda teknik direktör benim bu işi rahatlıkla yapabileceğimi söyledi. Futbolu bırakmış olmama rağmen her gün spor yapıyorum ve bu konuda gençlere örnek olmak istedim. Bu sebepten ötürü futbola geri döndüm.”

açıklamayı yaptı

2 responses to “Anadolu’da “Spor Pazarlaması”

  1. Hayrettin in yanında duran siyah ceketli bombaymış…Kulübün sportif direktörü mü? Peter Kenyon un yaptığı işi birebir yapıyor mu? Bu fotoyu bloguma alıntılıyorum bilgine adama gülmekten Hayrettin e bakmadım daha…

    • CEO o adam….

      Hayrettin, kulupten basina silah dayandigi icin ayrildigi yaziyordu bir blogda…
      O da bir yonetim stili… SAygi duymak gerek. Escobar, Al Capone milyar dolarlari yonetti o yontemle…

      Manyasspor baskaninin da yorum superdi… “birkac tane kaleci geldi zenci olani aldik seyirci ceker diye”… maliyeti de daha uygunmus… Amatorde bile yabanci daha ucuz…

Yorumlarınızı paylaşın

