Spor pazarlamasında yaşanan sorunlar

Farklı seviyede gerçekleşse de bizdekine benzer sorunlar yaşanıyor yurtdışında da.

Herşey daha profesyonel yönetilmesine rağmen ister istemez bir yerden sonra duygular aklın önüne geçebiliyor.

Forbes’tan spor pazarlamasında yaşanan sorunlara ilişkin bir ropörtaj.

Reklamlar

Yorumlarınızı paylaşın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s