Türkiye’de Spor Medya Tüketim Alışkanlıkları

GettySmartphone

Maçkolik her ne kadar daha önceleri de iyi yönetilen ve başarılı bir kurum olsa da Perform Grup’a satıldıktan sonra global bir firmanın sporumuza neler katabileceğini görebiliyoruz. Perform’un Maçkolik’i aldıktan sonra iyi işleyen yönetim yapısına müdahale etmediğini de belirtelim.

Spor dünyamızda veri konusunda yaşanan sıkıntılar herkesin malumu. Veriler kısıtlı veya sağlıksız olduğu için de bu alanda araştırma yapmak çok güç hale geliyor. Perform’un bu araştırmaları çok önemli bir kaynak olacaktır. TV Sports Market raporunu daha önce almıştım ve açıkçası Türkiye ilgili bölümlerin kalitesi ve güvenilirliği pek tatmin edici değildi. Yerel pazara giriş ile birlikte bu sorunun ortadan kalktığı görülüyor.

Hem global hem de yerel pazar raporları aşağıda.

Hayırlı analizler…

Örnek global raporu üyelikle uğraşmadan indirmek isteyenler buradan.

 

Turkiye taraftar spor tuketim aliskanliklari_Infographictemmuz2013anket tarihi subat13 perform media mackolik 14 pazarda - perform media mackolik TR dahil - taraftar spor tuketim aliskanliklari_Infographictemmuz2013anket tarihi subat13

 

Reklamlar

2 responses to “Türkiye’de Spor Medya Tüketim Alışkanlıkları

  1. Geri bildirim: Spor İletişemiyişimi | KAFATOPU·

  2. Geri bildirim: Şirketleşme! | KAFATOPU·

Yorumlarınızı paylaşın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s