Örnek Sponsorluk Pazarlaması

chelsea-yokohama

Chelsea, Samsung sponsorluğunun ardında yeni sponsorluk arayışı için Saatchi&Saatchi’den profesyonel destek aldı. Kaz gelecek yerden tavuğu esirgemeden kesenin ağzını açtı.

Sonuçta Yokohama ile uzun vadeli ve kazançlı bir anlaşmaya imza attılar. Tanıtımı gönderdikleri diğer şirket CEO’ları üzerinde bıraktıkları izlenim de bir diğer önemli kazanım.

Kişiselleştirilmiş sunumun hikayesi aşağıdaki videoda. BEKO ve THY’ye de gitmiş sunumlar.

AŞAĞIDAKİ ÇALIŞMAZSA VİDEO LİNK BURADA

 

Reklamlar

Yorumlarınızı paylaşın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s